Գրականություն

Ուսուցչի օրեր

Կարդալ մանկավարժ Շալվա Ամոնաշվիլու ,,Ինչ է կրթությունը,, հոդվածը:

Առանձին-առանձին մեկնաբանիր բոլոր մտքերը (ինչպես ես հասկանում արտահայտած միտքը, համաձայն ես, թե՝ ոչ — ինչու):

Կրթությունը Աստծո պատկերի բացահայտումն է երեխայի մեջ:

Որոշ չափով համամիտ եմ, որոշ չափոփվ համամիտ չեմ, քանի որ հոգևոր կրթույունը կարող է լինել Աստծո բացահայտումը երեխայի մեջ, սակայն գիտելիքների ձեռք բերում դա երեխայի զարգացումն է:

Համամիտ եմ, քանի որ հեգևոր կրթությունը մարդու իմացական ձգտումն է:

Այն Անմահության ճանապարհի, Անսահմանության ճանապարհի ընբռնումն է:

Այո կրթության միջոցով մորդը կարող է բացահայտել անմահությունը:

Այն դեպի Լույս տանող ուղի է:

Կրթության միջոցով մարդը կարող է լուսավորել իր միտքը և քոգին:

Այն գիտակցության ընդլայնման միջոցով կյանքի ճանաչողություն է:

Համաձայն եմ, որ կրթության միջոցով կարող ես կյանքի ճանաչել:

Այն Երկրի վրա կյանքի վերափոխման ձգտումն է՝ վեհությունը և հանդիսավոր գեղեցկությունը:

Կրթունթյունը կարող է հանդիսանալ կյանքի վերափոխման  միջոց:

Կրթությունը համընդհանուրի բարեկեցությունն է:

Համաձայն եմ, քանի որ որքան կրթված ես այդքան բարձր է բարեկեցության մակարդակը:

Կրթությունը Երկրի վրա Լույսի հաղթանակն է:

Կրթությունը ամենինչ է, ինչպես նաև լույսի հաղթանակն:

Կրթությունը արթնացնում է թևեր ունեցող երեխային, բացահայտում է նրա Էությունը, սովորեցնում է թռչել մտքի արագությամբ՝ բարձր, հեռու:

Այո կրթուոթյունը փոքր երեխային սովորեցնում է թռչել և ճախրել:

Իսկ ինչո ՞ ւ թռչել քայլելու փոխարեն:

Թռիչքը մարդուն պարգեևում է մտքի ազատություն:

Որովհետև այդպես է հունցված մեր հոգևոր բնությունը, որովհետև այն ունի Տիեզերքի բոլոր հատկանիշները:

Մարդու էությունը կապված է Տիեզերքի հետ:

Եվ նա, ով կարողանում է թռչել, ոգևորություն է հաղորդում երկրային կյանքին՝ այն դարձնելով առավել գեղեցիկ և հարուստ:

Հետևաբար, երջանկացնելով և՛ իրեն, և՛ մարդկանց:

Այո երբ դու երջանիկ ես երջանիկ է նաև քո շրջապատք:

Գրել փոքրիկ շարադրություն (8-10 նախադասությամբ), թե ում եք համարում ձեր ուսուցիչը և ինչու. պատմեք նրա մասին, ձեր և նրա հարաբերությունների մասին, ինչ եք նրանից սովորել (կամ՝ սովորում), ինչով է նա առանձնահատուկ…

Այս կյանքում մենք ունենում ենք բազմաթիվ ուսուցիչներ։Նրանցից յուրաքանչյուրը մեզ կրթություն է տալիս և սարքում է բանիմաց մարդ։ Մենք պետք է շատ շնորհակալ լինենք նրանց։ Սակայն ուսուցիչ չի նշանակում միայն մարդ, ով մեզ կրթություն է տալիս։ Ամենաթանկ և կարևոր ուսուչին այս կյանքում այն մարդն է, ով մեզ տալիս է կյանքի դասեր և օգնում է կյանքին նայել ճիշտ կողմից։ Ինձ համար ամենալավ ուսուցիչը մայրս է, քանի որ նա մանկությունից մինչև կյանքիս վերջ իմ կողքին է լինելու իր խորհուրդներով։ Մորից հետո երկրորդ ուսուցիչը դա գիրքն է։ Գիրքը մեր առջև բացում է նոր աշխարհ և սովորեցնում է ինչպես հաղթահարես յուրաքանչյուր խնդիր։ Կարևորե՛ք այն մարդկանց, ովքեր Ձեզ խելք և կրթություն են տալիս։

Հիմա կարդա այս առակը և կատարիր առաջադրանքները:

  • Բացատրիր ,, հոգում կրակ ունենալ,, արտահայտությունը

՛՛Հոգում կրակ ունենալ՛՛ նշանակում է ինել կիրթ, զարգացած: Լինել բարի, բերեհոքի, ունենալ բարի մտքեր և հոքի:

  • ,,Աշխարհը  խավարի մեջ կընկղմվի,, — այսինքն՝ ինչ կլինի …

՛՛Աշխարհը  խավարի մեջ կընկղմվի՛՛ նշանակում է, որ աշխարը կհայտնվի տիֆիտության մեջ:

  • Տեքստում գտիր վարժապետ, օջախ, անախորժ, բորբոքվել, վաղօրոք, խարդախ, շիջանել, սուզվել բառերի հոմանիշները
  • վարժապետ-ուսուցիչ
  • օջախ-կրակ
  • անախորժ-տհաճ
  • բորբոքվել-տաքանալ
  • վաղօրոք-նախապես
  • խարդախ-կեղծ
  • շիջանել-հանգել
  • սուզվել -ընկղմվել
  • ինչ է հոգևոր ուղին և ինչպես ես այն անցնում դու (ստեղծագործական աշխատանք):

Իմ կարծիքով հոգևոր ուղին՝ մարդու հոգևոր ներհաշխարհն է, կրթվածությունը, զարգացածությունը: Հոգևոր ուղին դա մարդու ներգին դաստիարակվածությունն է, ուրիշին կարեկցելու ունակությունը: Մարդու հոգևոր ուղին՝ նաև մարդու հավատն է սեփական ուժերին, սեփական նպատակներին հասնելու ցանկությունը, դրան հասնելու դժվար ուղին հաղթահարելու ցանկությունը: Ես իմ հոգոր ուղին տեսնում եմնաև  ինքնակրթությամբ, ինքնազարգացման և ինքս ինձ մեջ զարգացնում եմ հավատն աշխարհի և մարդկան նկատմամբ:

Դպրոցական ուսուցչի խոստովանությունը — Ջոն Թեյլոր Գատո (մանկավարժ, ԱՄՆ):

  • մեկնաբանիր Ջոն Գատոյի խոստովանությունը (նախաբան) սովորողի տեսանկյունից:

Ես համաձայն եմ Ջոն Գատոյի մտքերի հետ, քանի որ երեխան պետք է ունենա հնարավորություն բացահայտելու իր ունակությունները, հնարավորությունները: Երեխայի համար պետք է ստեղծել կրթության ազատ պայմաններ, որպեսզի երեխան իրեն ազատ զգա: Երեխայի մոտ պետք է զարգանա ինքնակրթությունը, ինքնավստահությունը:

Leave a comment